DREPTUL DE RETURNARE A PRODUSELOR CUMPARATE
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati șifara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se vă face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile. Se recomanda utlizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
Definitia contractului de vanzare (art. 2,5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat șiservicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale șinu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeașistare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au insotit).
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile șicompletarile ulterioare.
Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid, comenzile care au fost ridicate de la sediul SC Anastasia GB Prodcom SRL sau transportate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate, verificate și acceptate personal, ca și corespunzatoare cu scopul și nevoile clientului.
1 PROCEDURĂ RETUR
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire (fara defecte), împreună cu toate documentele care le-au însoțit. De asemenea, costurile de livrare vor fi suportate de către consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se vă returna în termen de 30 zile calendaristice prin transfer bancar de la recepționarea produsului în sediul nostru.
Dacă produsul este returnat într-o stare care nu permite revinderea ca şi produs nou, ne rezervăm dreptul de a refuza returul sau de a solicita o taxa (între 10% şi 100%) pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau, la opţiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
În cazul în care o comandă la care s-a oferit produs cadou este returnată integral, clientul este obligat să returneze și produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată și nedesigilată.
Trimiteti coletul printr-un curier rapid (Fan Courier, DPD Curier, sau alt curier) sediul nostru:
SC Anastasia GB Prodcom SRL, Bucuresti, strada Iancu Cavaler de Flondor 7, telefon contact: 0735531280.
Compania de transport este la alegerea dumneavoastra, pentru că taxele de transport vor fi suportate de către dumneavoastra la trimitere. Solicitarea curierului se face de către dumneavoastra, iar coletul se trimite prin optiunea ''Trimitere standard ". Vă rugăm, să nu trimiți coletele prin Poșta Română. Coletul poate fi predat personal la adresa de mai sus.
Rambursarea baniilor se face in contul bancar al clientului (exclus ramburs, numerar). Cheluielile de returnare șicomisioanele bancare vor fi suportate de cumparator șise vor scadea din suma de returnat. Rambursarea banilor se vă face prin transfer bancar intr-un cont valid de România, in termen de 30 zile de la data primirii confirmării pe e-mail. Pentru comenzile achitate cu cardul, restituirea banilor se vă efectua prin intermediul aceluiași canal (în contul din care a fost recepționată plata)
Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru (sediul Anastasia GB Prodcom SRL) nu beneficiaza de retur - dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014.
1.2 Produse defecte sau care prezintă deteriorări în momentul primirii
În cazul în care returnarea se face din cauza unor defecte de fabricație sau deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne trimiteți cererea de retur în maxim 24 de ore de la primirea coletului. In cazul in care deteriorari in timpul transportului vă rugam sa intocmiti un proces verbal de constatare semnat de catre curier șisa refuzati coletul. Orice plangere ulterioara nu se ia in considerare, șinu putem trage la raspundere firma de curierat.
1.3 Produse livrate greșit
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să ne trimiteți cât mai curând cererea de retur pentru înlocuirea produsului cu cel corect. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor vor fi suportate, în acest caz, de Anastasia Sport.
Mai multe detalii gasiti aici:
– ORDONANŢA NR. 130/2000 PRIVIND REGIMUL JURIDIC AL CONTRACTELOR LA DISTANŢĂ
– LEGE NR. 51 DIN 21/01/2003 PENTRU APROBAREA ORDONANŢEI GUVERNULUI NR. 130/2000 PRIVIND REGIMUL JURIDIC AL CONTRACTELOR LA DISTANŢĂ